niedziela, 15 grudnia 2013

~Nie byłem aż tak pijany

W ten weekend nie mam zbyt wiele czasu, a 9 część z Harry'm jest w połowie napisana i może jutro ją dodam, więc na poprawienie humoru krótkie imaginy z serii "Nie byłem aż tak pijany" :)
Przypominam o ankietach umieszczonych z prawej strony bloga. No i oczywiście zachęcam do komentowania!!! :)
***************************************
Niall: Nie byłem aż tak pijany !
Harry: Stary byłeś tak pijany że biegałeś po komisariacie i krzyczałeś że znalazłeś wioskę smerfów .

Louis: Nie byłem aż tak pijany !
Niall: stary, skoczyłeś z wieżowca krzycząc : spider-man powrócił

Harry: Nie byłem aż tak pijany!
Zayn: Stary, poszedłeś do burdelu i pytałeś czy można tu kupić czerwone lampki choinkowe

Niall: Nie byłem aż tak pijany !
Liam: Stary wbiegłeś w ścianę krzycząc peron 9 i 3/4!
Niall: To dla tego mnie tak głowa boli.

Louis: Nie byłem aż tak pijany !
Zayn: Stary, gdy policja nas zatrzymała zacząłeś szczekać, by się z nimi dogadać.
Louis: To wyjaśnia ten mandat i wezwanie do sądu.

Zayn: Nie byłem aż tak pijany !
Louis: Stary wybiłeś mi ekran w telewizorze, żeby uwolnić teletubisie !

Harry: Nie byłem aż tak pijany !
Niall: Stary, darłeś się na ulicy, że wygramy Euro!
Harry: Serio musiałem być nieźle najebany.

Niall: Nie byłem aż tak pijany !
Liam: Stary, ściskałeś nieznajomego starego brodatego mężczyznę wołając "Dumbledore, TY ŻYJESZ"

Zayn: Nie byłem aż tak pijany !
Harry: Stary, pytałeś sie baby w ciąży czy jest dziewicą !

Liam: Nie byłem aż tak pijany !
Niall: Stary,pytałeś się krzesła czy możesz się przysiąść.
Liam: Mówiłem, że nie byłem pijany.

Louis: Nie byłem aż tak pijany !
Zayn: Stary, krzyczałes do stołu " STOLICZKU NAKRYJ SIĘ !"

Liam: Nie byłem aż tak pijany !
Zayn: Stary, byłes tak pijany że miałeś zamiar iść do Kevin'a żeby nie był sam w domu !

Niall: Nie byłem aż tak pijany !
Louis: Stary, pytałeś się żelek jakie liczby będą w totku !

Zayn: Nie byłem aż tak pijany!
Harry: Stary, pytałeś się mojego kota, dlaczego zabił Mufasę.

Louis: Nie byłem aż tak pijany!
Liam: Stary, wszedłeś do szafy i pytałeś się, gdzie jest Narnia.

Niall: Nie byłem aż tak pijany!
Zayn: Stary, klaskałeś myśląc, że z nieba spadnie lodówka z kinder mleczną kanapką.
N: Móiłem przecież, że nie byłem pijany, a ty mnie nie słuchasz!

Zayn: Nie byłem aż tak pijany!
Liam: Stary, rzuciłeś w Niall'a stacjonarnym krzycząc "Call Me Maybe!"

Harry: Nie byłem aż tak pijany!
Niall: Stary próbowałeś przekonać Goździkową do Apapu!

Louis: Nie byłem aż tak pijany!
Liam: Stary, rzucałes moimi papugami w psa bo grałeś w Angry Birds.

Niall: Nie byłem az tak pijany!
Stary, zapytałem się ciebie o godzine, a ty wyciągnles termometr, mówiąc, że czwartek.

Harry: Nie byłem aż tak pijany
Niall: Stary usiadłeś na Zayn'ie i powiedziałeś: wio mój czarny rumaku

Louis: Nie byłem aż tak pijany!
Liam: Stary, biegałeś po boisku twierdząc, że goni cię tłuczek!

Liam: Nie byłem aż tak pijany!
Harry: Stary, pytałeś się swojej dziewczynie, czy jest wolna.

Louis: Nie byłem aż tak pijany!
Ty: Kotku, nasrałes do łóżka, wetknąłeś w gówno zapałki i powiedziałeś, że jeżyk śpi z nami!

Niall: Nie byłem aż tak pijany!
Zayn: Stary, zamknąłeś się w TOY-TOY'u i powiedziałeś, że lecisz na księżyc!

Liam: Nie byłem aż tak pijany!
Louis: To dlaczego groziłeś mijej rybce, że jeśli nie spełni twoich 3 życzeń, to naślesz na nią ZUS?

Harry: Nie byłem aż tak pijany!
Zayn: Stary, trzymałeś się kraty ściekowej i krzyczałeś "ZA CO WYŚCIE MNIE ZAMKNĘLI?!"
Harry: No to jednak chyba za dużo wypiłem.

Niall: Nie byłem aż tak pijany!
Zayn: Stary, wlazłeś do komina krzycząc "NA POKĄTNĄ"!
Niall: Bo ja wirzę w magię ty mugolu!

Harry: Nie byłem aż tak pijany!
Louis: Stary, godziną macałeś manekina, twierdząc, że lubisz ciche dziewczyny!
Harry: Ale ja nie lubię cichych dziewczyn! Ja kocham (t.i)!

Zayn: Nie byłem aż tak pijany!
Louis: Stary, dałeś mi swoją skarpetę, mówiąc "ZGREDEK, JESTEŚ WOLNY"!

Niall: Nie byłem aż tak pijany!
Liam: Stary, spędziłeś dobre pół godziny w mojej wannie szukając NEMO!

Zayn: Nie byłem aż tak pijany!
Harry: Stary, stałeś w moim kiblu i mówiłeś, że nie chce cię przenieść do ministerstwa magii!
Zayn: No bo nie chciał! Nie chcę cię martwić, ale musisz kupić nową toaletę, ale nie dlatego, że ta się zepsóła.

Liam: Nie byłem aż tak pijany!
Niall: Stary, pytałeś się swojej matki, czy ma dzieci!

Harry: Nie byłem aż tak pijany!
Louis: Stary, kiedy weszliśmy do supermarketu i kasjerka powiedziała coś przez interkom, ty padłeś na kolana i zacząłeś krzyczeć "BÓG PRZEMÓWIŁ"!
Harry: No a nie przemówił?
Louis: Yyy, nie?
Harry: Aaa.
***********************
~Klaudia

2 komentarze:

  1. Super, ale smieszne! ha ha ha ha ha ha ha

    OdpowiedzUsuń
  2. Natknąłem się na tą stronę szukając tekstów "Nie byłem aż tak pijany". Nie lubię 1D,ale teksty świetne! :D

    OdpowiedzUsuń