niedziela, 9 marca 2014

Niall cz. 2 ( adminka, która zaczęła się uczyć haha sama w to nie wierzę ) MIŁEGO CZYTANIA ;)


Niall cz. 2



 
*odwróciła się i zobaczyła chłopca o blond włosach *
N- hej, mogę ci jakoś pomóc ?
K- nie !
*Chłopak i tak usiadł koło Klaudii na ławce *
N- nie mogę na ciebie patrzyć jak płaczesz ;)
K- nie musisz tutaj być, możesz sobie iść
N- ale ja chcę zobaczyć jak się uśmiechasz, nie chcę cię zostawić bo widzę że masz jakiś problem
K- nie mam powodu do uśmiechu
N- to powiedz mi co się stało
K- długa historia ..
N- mam dużo czasu. To może dasz się zaprosić do kawiarni ?
K- nie mam pieniędzy przy sobie.
N- no nie wygłupiaj się, przecież ja za wszystko zapłacę.
K- no dobrze
*Klaudia wstała i poszła z Niallem do kawiarni*
---- na miejscu ---
*oboje usiedli przy stoliku który znajdował się przy oknie *
N- no to zaczynaj
K- no dobrze, to powiem tak chodzi o moją przyjaciółkę, mój tata dostał propozycje w Londynie i będę musiała wyjechać….
*Klaudii spłynęła łza po policzku *
*Niall  starł tą łzę z jej policzka*
N- dobrze już nie opowiadaj dalej, doskonale wiem co czujesz.  Ale teraz spójrz na mnie i się uśmiechnij ;)
*Klaudia spojrzała nie śmiało i po chwili uśmiechnęła się *
N- masz piękny uśmiech :D
*przez chwilę patrzyli sobie w oczy jak by byli zaczarowani ……. Ale ktoś im przerwał *
Kelner – czy państwo chcieli by coś zamówić ?
K- ja nie dziękuję a ty ? *zwróciła się do Nialla *

-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Przepraszam, że tak długo nie pisałam xD no, ale wiecie ... szkoła :D sama sobie nie wierzę, ale od tego semestru bardziej przykładam się do nauki, stąd brak czasu. Nie myślcie sobie, że całe dnie spędzam przy nauce, ale jeszcze rozmawiam z przyjaciółką przez skypa i ostatnio rozmawiamy po parę godzin. Od tego momentu obiecuję, że imaginy będą dodawane dwa razy w tygodniu może i nawet więcej ;) <33
Ps. w 1 części (dopiero teraz zauwarzyłam) nie było początku, więc dopisałam dzisiaj ;)
A i oczywiście dziękuję za komentarze bardzo mnie inspirują i motywują do pisania :D :*



 

 


2 komentarze:

  1. Uhuhuu, fajne ! no nie ma co, dodawaj szybko trójeczkę! W ogóle wchodzę sobie przed chwilą na tego bloga, patrzę, a tu kilka nowych wpisów! Łaaa, idę czytać dalej ;*****

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za miłe słowa ;) wkrótce następna część <33

    OdpowiedzUsuń