niedziela, 9 marca 2014

Harry cz.2 (śmieszny imagin xD ) MIŁEGO CZYTANIA ;)


Harry cz.2 



*w  Multikinie *
S- no, ale popcorn i naczosy  to musimy kupić :P
K- no Sandra ! haha
M- niech już kupi, bo będzie nam marudzić na filmie
K- no okejjj J
S- no nareszcie coś zjem
KM- haha :P
Na filmie, dziewczyny płakały, ze szczęścia że miały okazję pojechać na taki cudowny film jakim był THIS IS US  ! ;) Ale to dopiero był początek :P
*podczas filmu *
MS- jednak nie żałujemy że pojechaliśmy na film, dziękujemy ci za to <3
K- nie ma za co :*
*koniec filmu*
K- to już koniec ??!!
M- ja tutaj zostaję !
S- ja też zapas jedzenia mamy jak by co ;)
K- haha, ty Sandra to zawsze przygotowana jesteś
Wszystkie Directionerki zostały na miejscach dziewczyny nie widziały o co chodzi.
*po chwili *
Obsługa kina wyszła na środek
ObsłK- prosimy osobę która siedzi w rzędzie L miejsce 4
K- ej to ja ! i co teraz, przecież ja nic nie zrobiłam
MS- no idź może to jakaś dobra wiadomość ;)
K- no dobra J
K- to ja * musiała krzyknąć aby ją usłyszeli *
ObsłK- jeden chłopak chce cię zobaczyć, jeżeli chcesz go zobaczyć to musisz iść z nami
Kornelia wachała się czy iść, bo to nigdy nic nie wiadomo, ale po chwili namysłu zgodziła się.
Obsługa zaprowadziła Kornelię do jakiegoś różowego pokoju  :P
Weszła do niego a tam siedział przystojny chłopak który miał mnóstwo loczków na głowie.
H- Hi !
K- hi ! I’m speak polish L
H- wiem, specjalnie się dla ciebie nauczyłem Polskiego ;)
K- ojej, ale to słodkie J
H- Ciii ! nic nie mów i chodź ze mną.
*Harry złapał Kornelię za rękę i zaprowadził ją przed Multikino*
K- HHaryy !
H- słucham.
K- no bo moje przyjaciółki na mnie czekają
H- a gdzie one są ?
K- pewnie jeszcze na Sali
H- to czemu mi nic nie powiedziałaś ?
K- bo mi nie dałeś dojść  do słowa
H- haha no racja :P
K- to co robimy ?
H- to ja tutaj poczekam, a ty idź po swoje przyjaciółki, tylko nic im nie mów o mnie , ok. ?
K- haha, ok. ? ty coś kombinujesz :P
H- nic z tych rzeczy :P
K- dobra to ja lecę po nie.
H- ok. ;)
*Kornelia poszła na tą samą salę i patrzy, a tam nikogo nie było *
K- pewnie mnie zostawiły L  *mówi sama do siebie *
*obraca się a tu… *
MS- Buuu !!
K- Aa!! Haha ale mnie wystraszyliście. Szukałam was
MS-przepraszamy, ale musieliśmy już wyjść z Sali bo nas wygonili
K- nic się nie stało
*po chwili przypomniało jej się że czeka na nią Harry *
M- i co ? po co cię wołali ?
K- potem wam wszystko wytłumaczę a teraz chodzicie ze mną !
S- Alee…
K- cii ! potem wam wszystko powiem !
*Kornelia chwyciła je za ręce, tak jak ją Harry i pobiegły do wyjścia z Multikina*
*Dziewczyny po chwili zauważyły Harrego *
MS- O.o to jest Harry z !D ? *szepnęły do Korneli*
K- tak * odszepnęła
H- no hej ! nazywam się Harry ja wy ?
K – to może ja powiem. Ta blondynka to Sandra, a brunetka to Martyna.
H- miło mi was poznać.
MS- nam też ;)
M- to może my was zostawimy samych.
H- nie ! nie ! mam dla was niespodziankę ;)
K- no Harry na dzisiaj już chyba dość niespodzianek
H- no ale na to na pewno wam się spodoba ;) ale jeszcze mam po jednym pytaniu do Sandry i Martyny.
MS- no to pytaj ;)
H- jaki jest was ulubieniec z 1D ?
M- mój Zayn <3
S- mój Niall <3
H- okk, Kornelia a twój ?
K- haha, zgadnij
H- wiedziałem że ja, bo na tweeterze  mi wysłałaś więcej tweetów niż reszcie zespołu
K- a czemu wchodziłeś na mojego tweetera ?
H- bo mi się naprawdę podobasz, i chciałem się dowiedzieć czy mam u ciebie szansę
MS- uuu ! zakochana para :P
*Harry się zarumienił *
K- no przestańcie
H- dobra to ja dzwonię po taksówkę, bo widzę że wam jest zimno ;)
CDN .... :D 
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Mam nadzieję, że podoba się, specjalnie na prośbę dodałam tą część <333

2 komentarze:

  1. Hahhaha, no ja nie mogę. Nie wiem czemu, ale ciągle się śmiałam czytając ten imagin xDD Najlepszy jest różowy pokój. Albo nie. To, że Harry nauczył się polskiego. Też dobre, hah ;P Ok, czekam na następną część ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już jest następna część <33 miłego czytania i dziękuję za miłe komentarze :*

      Usuń