niedziela, 16 lutego 2014

Niall cz.1 (leniwa adminka ) MIŁEGO CZYTANIA ;)



Niall  cz.1



Pewnego dnia ranka, Klaudia (piękna blondynka, o morskich ślicznych oczach) wyszła na podwórko przed domem, aby odetchnąć świeżym powietrzem, ponieważ była trochę zmęczona przez to że rozmawiała z swoją przyjaciółką Martyną przez skypa do 5 rano ;) xD
*po chwili usłyszała kogoś wołanie*
M (mama Klaudi) – Klaudynka chodź na chwilkę tutaj do kuchni !
K- już za chwilkę
*Klaudia szybko pobiegła do domu *
T (tata Klaudii)-  dostałem propozycje w Londynie,  za 5 dni wyjeżdżamy ;)
K- cooo ???!!! i niby kiedy chcieliście mi to powiedzieć, teraz ??? !! nie pytaliście mnie się w ogóle o zdanie. Nigdzie nie jadę !!
M- ale kochanie już wszystko załatwione, nie musisz jechać !
K- nie zostawię tutaj swoich przyjaciół !!
T- ale..
*Klaudia przerwała swojemu tacie *
K- nie już mam was dość !
*Klaudia wyszła na dwór i pobiegła w stronę parku*
K- czemu oni zawsze mi to robią?! *mówiła sama do siebie*
*Klaudia poszła w miejsce w parku, do którego zawsze przychodziła kiedy była smutna *
*Usiadła tam na ławkę*
-----oczami Klaudii -----
Jak ja to powiem Martynie ?  Jak ona na to zareaguje ? No, ale przecież ja bez Martyny nie wytrzymam, nie będę mogła się z nią widywać :( czemu to musi być takie trudne ?
*po chwili poczuła, że ktoś jej położył na ramieniu rękę*
*odwróciła i zobaczyła … *
CDN..  
************************************************************************
Przepraszam, że taki krótki, ale jestem strasznym leniem.. 
No i .... noooo ii..... no i mi się nic nie chce xD

9 komentarzy:

  1. Ej no weź... Krótszego to już się nie dało, nie???
    Ty mój leniu ty <3 <3 <3
    Następny ma być dłuższy :* :* <3 :* :* <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmmm... zastanowię się :P xD <3 też cię kocham <3

      Usuń
    2. Ja ciebie też kocham <3 :* <3
      Wariatko ty moja <3 :* :* <3

      Usuń
  2. Adminka leń :p

    Nie no hahhahaha bosko <3 XD

    KC

    Anana

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały! Kocham kocham kocham <333

    OdpowiedzUsuń
  4. I zobaczyła......
    Nialla!? :-)
    Haha no nie powiem, to było ciekawe xdxd
    Nigdy czegoś takiego nie czytałam! :P
    Heh zainspirowałaś mnie, dziewczyno!
    Adminka leń---> najlepszy tekst ever! :***

    Zapraszam do sb
    najlepszepolskieimaginyonedirection.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heeeeeejo kochane adminki! :-)
      Kiedy bd jakiś kolejny imagin?
      Cant wait :****

      Usuń
    2. Już jest następna część zapraszamm :) <33

      Usuń
  5. Dodałam poprawki, bo dopiero teraz zauważyłam, że początku nie ma, na prawdę przepraszam xD

    OdpowiedzUsuń