niedziela, 16 lutego 2014

~ Harry cz.1 (nowa adminka) MIŁEGO CZYTANIA ;)



 ~~ Harry cz. 1

Pewnego dnia Kornelia ( piękna dziewczyna średniego wzrostu, ciemna blondynka o niebieskich oczach ) gdy przyszła ze szkoły zaczęła szybko sprzątać pokój bo za 10 minut jej przyjaciółki  Martyna i Sandra miały do niej przyjechać na nockę.
 * ktoś dzwoni do drzwi *
 * Kornelia otwiera drzwi *
MS – Hejjj !! :*
K-Hejj ;* myślałam , że trochę później przyjedziecie :D
M- chciałyśmy ci zrobić niespodziankę :)
S- A nie cieszysz się ? :(
K- cieszę się i to bardzo !! :) będziemy miały więcej czasu ;)
Sandra z Martyną się rozebrały i poszły do Korneli pokoju.
 * wchodząc do pokoju *
K – przepraszam za bałagan, ale jak już mówiłam nie myślałam że tak szybko przyjedziecie
MS- nic się nie stało, i tak tutaj będzie bałagan :P
Dziewczyny jak zwykle się wygłupiały, rozmawiały, robiły zdjęcia i nagrywały filmiki.   
* po 3 godzinach *
K – a może wejdziemy na omegle tak jak zawsze to robimy ?
S- haha okej
M- Sandra już coś głupiego planuje :P
K- No jak to Sandra ;)
*gdy już weszły na omegle *
M- nie ! jak ja wyglądam O.o
K- haha Martyna ty to zawsze mówisz :)
M- no bo spójrz na mnie
K- ładnie wyglądasz, to spójrz na mnie
S- ejj nie kłóćcie się ! mieliśmy chyba gadać a nie się kłócić !
MK- no okej :)
*po paru godzinach *
MS- nam się już nie chce gadać i tak tutaj nikogo ładnego z chłopaków nie ma !
K- to co teraz ?
MS- to my idziemy już spać a ty ?
K- to ja jeszcze chwile pogadam :)
MS- ok. jak chcesz
minęło 15 min, Kornelia była już zrezygnowana a tu naglee
Jakieś głosy mówią ,, Hi we are One Direction Jejj ! ‘’ włącza się kamerka i tam był Niall, Harry, Zayn, Liam i Louis.
*Kornelia zrobiła się czerwona i odpowiedziała *
K- Hi :)
Po chwili jednak zrobiła się smutna bo przecież na omegle ludzie często dodają filmiki i pomyślała że to nie są naprawdę oni
K – a już myślałam że to wy jesteście naprawdę
Niall- I don’t understand !
K- nie róbcie sobie ze mnie żartów !
Harry – You are beautiful
K- O.o
Harry – really
*w jednej chwili pomyślała że to mogą być na prawdę oni *
K- no, I’m ungly
Harry – no !!
K - :)
*Kornelia jeszcze rozmawiała z nimi przez 10 min ale po 10 min Zayn do niej *
Z- we must end
*Kornelia była rozczarowana, ale podała im chociaż swój adres zamieszkania  i miała okazję z nimi pogadać *
K- ok. :(
H- This is us, Multikino Malta Poznań , 15 o’clock
*powiedział to I rozłączyli się *
K- no nie !! o co z tym chodziło ??
Bez namysłu Kornelia sprawdziła stronkę na której były repertuary filmów. Wszystko się zgadzało. Sprawdziła czy są jakieś miejsca i była zdziwiona bo żadne miejsce nie było zajęte :/
K- musimy na to jechać !!
*rano*
K- dziewczyny obudźcie się !!
MS- co się stało ??
K- jedziemy na This is us ! :)
M- oszalałaś, przecież my nie mamy pieniędzy
S- no właśnie, a po za tym nasi rodzice nic o tym nie wiedzą !
K- spokojnie wszystko załatwiłam
*Kornelia wyciąga swoje oszczędności  i wyszło że ma 500 zł *
M- a co z autobusamii ?
K- nie martw się. Już mam wydrukowany rozkład jazdy, bo wcześniej wstałam i wydrukowałam.
S- to o której mamy autobus ?
K- za 30 min ;)
M- co ?! nie wyrobimy się !!
K-  jak to nie ? przecież już rzeczy macie uszykowane. ;)
S- no a makijaż ?
K-  wystarczy wam 15 min ?
M- no nie wiem xD
K- no proszę ! nie wiadomo kiedy następnym razem się spotkamy, a taki wyjazd jest najlepszym sposobem na spędzenie czasu.
MS- no dobrze ;)
*na przystanku autobusowym *
K- to która płaci ?
M- Sandra ;)
S- no dobra, okej :D
*w autobusie *
K- nie mogę się doczekać  tego filmu.!
MS- ciekawe czy coś dostaniemy pod koniec  filmu ?
*w Poznaniu *
M-  to idziemy do Multikina ?
S- poczekaj, pójdziemy do sklepu po żelki
K- no nie ! idziemy do kina, bo się spóźnimy na film
S- a żelki ???!!
K- po filmie
S- no dobra :/
.......
**************************************************
Nigdy jeszcze nie pisałam imaginu na bloga, więc proszę o wyrozumiałość :D 
Wiem, że zbytnio nie nadaje się do czytania, ale Klaudia mnie męczy kiedy dodam w końcu  xD 

2 komentarze:

  1. Fajny! Dawaj następną część ;D Czekam na to co będzie w kinie ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję, każdy komentarz mnie motywuje, naprawdę dziękuję ;)

    OdpowiedzUsuń