piątek, 7 lutego 2014

~ Pytanko

Hej miśki! <3
Tak sobie ostatnio myślałam i wymyśliłam, że mogłabym założyć drugiego bloga z opowiadaniem o naszych jednokierunkowych?
Czekam na wasze opinie i przemyślenia w tej sprawie, bo wszystko zależy od was! <3
Czy będziecie czytać nowego bloga?
Oczywiście wydaje mi się, że to nie będzie tylko jedno opowiadanie, to znaczy na początku jedno, ale stopniowo, bo jestem jak na razie pełna pomysłów i chcę je zrealizować jak najszybciej, więc się was pytam "CO WY NA TO?" <3

Czekam na odpowiedzi w komentarzach <3


A teraz druga sprawa, mianowicie chodzi mi  komentarze pod postami. Ostatniego imagina z Harry'm dodałam 1 lutego i do dzisiaj pojawiło się tylko 5 komentarzy! Jest mi smutno, ale to bardzo smutno z tego powodu, gdyż w ankiecie ewidentnie jest, że 7 osób zaznaczyło 'TAK", czyli, że czyta moje imaginy, to dlaczego nie ma co najmniej tylu komentarzy? Czy ja wymagam zbyt wiele prosząc was o napisanie "super", "fajne", "ujdzie", albo "beznadziejne"? Każda opinia jest dla mnie ważna, bo motywuje mnie i dopinguje do pisania. Ja po prostu nie potrafię przeczytać jakiegoś imagina, albo rozdziału opowiadania i nie skomentować. Mnie to nic nie kosztuje i zajmuje tylko chwilkę.
Promujcie swoje blogi w komentarzach, ja chętnie na nie zajrzę i skomentuję, ale chciałabym, abyście się odwdzięczyli. Jak pewnie już zauważyliście, z prawej strony widnieje lista moich ulubionych i polecanych blogów. Jeśli widzę, że ktoś dodał nowy post, od razu wchodzę, czytam i KOMENTUJĘ! Proszę, zróbcie to dla mnie i dobijcie do 10 komentarzy pod imaginem z Harry'm, wtedy pojawi się imagin z Niall'em <3





Kolejna sprawa - szukam adminek, konkretnie jednej lub dwóch.
Wymagania:
- musisz mieć co najmniej 13 lat :D
- ortografia na poziomie xD
- głowa pełna pomysłów <3

 Myślę, że ktoś się zgłosi. Posty będą dodawane częściej i będzie jakaś różnorodność, nie tylko moje pomysły <3 To chyba na tyle :* 

Zainteresowani niech piszą do mnie na fb <3


Kocham was wszystkie i nie zapomnijcie powiedzieć, co sądzicie o pomyśle z opowiadaniem <3


Komentujcie moje posty miśki <3

Paaaa <3
JEDNOKIERUNKOWYCH <3

~ Klaudia

2 komentarze:

  1. Chyba wiesz co ja osobiście sądzę o założeniu nowego bloga? Zakładaj, zakładaj, zakładaj, ZAKŁADAJ !! Już mam nowe ulubione opowiadanie ;D Czyli twoje, którego jeszcze nie ma xD A co do komentarzy, to ludzie komentujcie, bo wam mówię! Jesteście aż tak leniwi, czy o co chodzi? Dziewczyna pisze dla was zajebiste imaginy, a wy nawet tak nie potraficie się odwdzięczyć ?! No więc reasumując: KOMENTUJCIE ! A ty Klaudia14 zabieraj się za pisanie, bo już się nie mogę doczekać, hah ;D Kc ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. awwwwwww <3 Dziękuję ci za te wszystkie miłe słowa i bardzo to doceniam, na prawdę <3 <3 <3
      Kocham cię dziewczyno!!! <3 <3 <3

      Usuń