czwartek, 10 kwietnia 2014

Niall cz.3 (wielki powrót :D ) MIŁEGO CZYTANIA ;)

Niall cz.3

K- ja nie dziękuję a ty ? *zwróciła się do Nialla *

-------------------
N- ja też nic, my i tak za chwilę już idziemy   
*gdy kelner odszedł* 
N-  może przejdziemy  się ?  
K- ja już i tak muszę iść do domu  
N- już ? czemu ?
K- bo codziennie biegam i muszę się iść przebrać 
N- a mogę z Tb ? 
K- jak chcesz, tylko jestem bardzo szybka, więc nie wiem czy mnie dogonisz :P
*http://www.google.pl/url?sa=i&rct=j&q=&esrc=s&source=images&cd=&cad=rja&uact=8&docid=pM4sGGU6l257gM&tbnid=GhPzAg7-gaZnSM:&ved=0CAYQjRw&url=http%3A%2F%2Feveryday-abnormal.blog.onet.pl%2F2012%2F05%2F02%2Fanimacje-z-niallem-2%2F&ei=bmYrU_uPB4ja0QXQ-4HIAw&bvm=bv.62922401,d.ZGU&psig=AFQjCNFCgMBX3nIREMFcdwEQaF5vVQD2qA&ust=1395439501065788 Niall uśmiechnął się I powiedział*
 N- zobaczymy :D
----- gdy wyszli z kawiarni ----
K- to robimy tak, kto pierwszy pobiegnie do domu , przebierze się i wróci wygrywa , spotykamy siTutaj, i jak wchodzisz w to ?
N- tak
K- to paa
N- a buzi nie dostanę ? :P
K- ok, ale zamknij oczy.
*Niall zamknął oczy, ale nic nie poczuł*
N- już ? 
*otworzył oczy *
N- ejj tutaj nikogo nie ma, mała oszustka, ale i tak będę pierwszy :D
------ oczami Klaudii ---
Już dobiegam do domu, boję się że rodzice mnie zatrzymają i będę musiała zostać w domu…
----- oczami Nialla -------
Cały czas myślę o Klaudii, nawet nie mogę się skupić na przebieraniu, ona jest inna od innych
dziewczyn, może i te słowa są banalne ale tak jest.
****** po 10 min ******
K- Uffff….  Jestem pierwsza :D
*Niall podszedł od tyłu Klaudi i zasłonił jej oczy *
N- zgadnij kto to ;)
K- haha Niall przecież wiem że to ty :P  
*po krótkiej rozmowie, zaczęli biegać :D gdy tylko zaczęli Niall był już zmęczony (ohh.. ta jego kondycja ) , ale udawał że daje radę i może przebiec 3 km xD *
******************** po godzinie **************************************
*pod Klaudii domem*
K- muszę już iść do domu :/
N- to mykaj, bo już ciemno na pewno rodzice się o ciebie martwią ;)
K- to paaa ;)
N- papa trzymaj się * powiedział i mrugnął do Klaudii*
************** cztery dni później ************************
--- oczami Klaudii ----
Niall się w ogóle do mnie nie odzywał ( nie pisał i dzwonił ),  nie wiem co się stało, może to przeze mnie, polubiłam jego, ale on mnie nie, trudno :(
**************** dzień wyjazdu ****************************
K- nie chcę nigdzie wyjeżdżać!
T- ustaliliśmy wszystko, nie masz wyjścia
K- to wy ustaliliście a nie ja ! 
M- Klaudia proszę nie zaczynaj
*Klaudia z płaczem pobiegła do pokoju*
*po chwili ktoś zapukał do drzwi *
....... CDN :D



******************************************************************
Hehe, tak jak pisze w temacie to mój wielki powrót ;) Dawno nie pisałam :D 
Ale wzięłam się za siebie, no i proszę xD 

Mam tylko jedno pytanko :D
Chcecie, aby te imaginy były z gifami ? :* 

4 komentarze:

  1. Cudowny :******
    Nie tylko dlatego, że główna bohaterka jest moją imienniczką haha :D <3
    A tak poważnie, to strasznie się cieszę, że wreszcie wstawiłaś ima <3
    KC :****

    OdpowiedzUsuń
  2. Łooooo z gifami byłoby jeszcze fajniej! Teraz też jest cudownie, ale lubię oglądać gify... Po prostu. Cieszę się, że wróciłaś. Imagin jest świetny, oczywiście jak dla mnie za krótki. Wiesz, mnie zadowalają takie na min. 1500 słów ;) Tak, strasznie marudzę. Może dlatego, że jest środek nocy. Pora spać!
    One more time: świetny rozdział, wrzucaj szybko kolejną część!

    ps. U mnie nowy rozdział, uhuuh:
    www.obsession-zayn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zastanowię się nad dłuższymi imaginami :) na twoją prośbę następna część będzie z gifami ;) oczywiście nie zapomnę wpaść na twojego bloga :D

      Usuń