wtorek, 8 kwietnia 2014

Pytanie :D ( za bardzo nie wiedziałam jaki dodać tytuł xD )

Hi guyss ! ( ponownie ) 

Muszę napisać tego posta, bo niektórzy chcą mnie zabić :D
No dobraa :D NIE ODCHODZĘ ;)

Chciałabym dodać jeszcze dzisiaj imagina, ale musicie mi pomóc xD
Mam kontynuować poprzednie części czy napisać nowego ? :D

I może dla odmiany wy wybierzecie z kim ? ;)

To w takim razie czekam na komentarze :) 

                                                          BAY BAY <33



Stare zdj, ale śliczne *.* <33

4 komentarze:

  1. Powiem tak:
    po 1. Kocham cię za to, że nie odchodzisz i zostajesz ze mną <3
    po 2. Kontynuuj tamte opowiadania.
    po 3. Napisz nowe!!! <3
    Kocham cię <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. po.1 cieszę się, że się cieszysz :P
      po 2. okee <33
      po 3. może w weekend :D
      JAAAAAAA CIEBIE BARDZIEJ <333

      Usuń
  2. I tak ma być! Zostajesz- dobry wybór. Chociaż szczerze mówiąc, już szykowałam siekierę.
    Ok, a tak na poważnie... Ja bym chciała imagin z... Nie wiem, dla mnie to chyba obojętne ;D Bardziej interesuje mnie fabuła, niż to, kto jest głównym bohaterem. Chociaż szczerze mówiąc... Jak dla mnie najciekawsze są imaginy z Harry'm. Zawsze mają w sobie to coś. A z Niall'em są takie słodkie... Z Zayn'em niegrzeczne. Z Liam'em szczere. A z Louis'em zabawne. Taa, takie moje odczucia ;) Co dziwne- sprawdza się to na większości blogów. Mądra jestem, co?
    A teraz już serio serio. Jak masz wenę, to kontynuuj poprzednie opowiadania. Ale jak masz jakiś zajebisty pomysł na coś nowego, to dawaj szybciutko!

    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe <33 dziękuję za komentarz :* dodam na razie następną część, a w weekend może coś nowego wymyślę xD

      Usuń